09.11.2007

Her er noen bedre bilder av den nydelige nesten-hesten min! Og en av stallkameratene hans Tyson:) I stallen, som ligger fredelig til i utkanten av Edinburgh blant jorder og gamle slott (!), fins det sauer, 4 geiter, 2 svære griser, gjess og høns i tillegg til 6 hester. Det er så deilig å komme seg vekk fra bylivet innimellom! Selv om jeg trives kjempegodt i Edinburgh, jeg trenger litt kultur og inspirasjon derfra også. Har nylig fått meg en deltidsjobb i en svensk bar (for å få råd til hesten..), hvor jeg også skal prøve å få til en utstilling. Litt å ta tak i kan en si! Jeg får bare håpe at teorien min om at 'jeg får gjort mer jo mer jeg har å gjøre' fungerer i praksis...
ps: takk for kommentar Siv!







1 kommentar:

Julie sa...

Oh!!! nÅ LURTE DU MEG VELDIG! JEG TRODDE NEMLIG AT DU HADDE KJØPT DEG HEST!! MEn så var det bare en neste-hest:)

Koselig å finne bloggen din:)

Jeg skla linke til deg fra min og jeg skal følge med på hva som skjer hos deg også ;)