24.11.2007

Vinterstemning..

Nå er det virkelig beinkaldt her i Skottland. Særlig når man ikke har god fyring- eller ingen fyring i det hele tatt! Boilern vår er helt kaputt, så det er faktisk kaldere inne enn ute. Beinkaldt er et godt uttrykk, du vet når du kjenner det helt inn i beinmargen, da hjelper det ikke mye med klær! Jaja.. Er litt koselig og da, har tent masse stearinlys for å få opp varmen og sitter og jobber i stua som er litt varmere enn rommet mitt (hvor det kommer frostrøyk ut av munnen!). Ellers har heldigvis inspirasjonen kommet til meg for fulle fem, og jeg har vært superflink og begynt å skrive på hovedoppgaven min. Jeg er på jakt etter alt av håndtverktips for øyeblikket, sett noen gode bøker om alt fra smykkelaging til praktiske (og estetiske) løsninger i hjemmer og sokkedyr! Hvis noen har noen gode tips eller bokidéer, si gjerne fra. Sjekk http://craftzine.com/, de har noen interessante ting å komme med, men man må logge inn for å kunne lese artikler.. I morra skal jeg først ut og ri, og etterpå er det rett til IKEA! Yay!! Det er nesten like bra som å komme hjem. Der skal jeg kjøpe julete, pepperkaker og gløgg og sikkert masse gøye ting som jeg egentlig ikke har bruk for. Men noen ganger er det akkurat det man trenger:)

Ingen kommentarer: