02.12.2007

Gode naboer og pepperkaker fra IKEA!

Først og fremst må jeg si at vi fikk fiksa boilern- med hjelp av gode naboer! Det visste seg at vår nabo's nabo har en sønn (dette høres ut som en av de en søstra til dattera til mannen til-osv historiene...) som jobber for Scottish Gas. Så det ble en god helg allikevel! Særlig etter at vi dro til IKEA på søndagen og kjøpte gløgg og pepperkaker-mmm... Men som alltid når jeg drar dit ender jeg opp med å kjøpe mer enn jeg hadde tenkt, og endte opp med å komme hjem med:


Han heter Mr.Trompalski (elefant på polsk!). Denne helga har vært ganske avslappende, men uten mye søvn- satt oppe hele fredag natt etter jobb og tegna til en plakatkonkurranse.. Så igår gikk jeg mer eller mindre rundt i koma til jeg omsider fikk lagt meg. Mesteparten av dagen idag har jeg møkket ut hos hestene! Spennende dager... Og i morra er det 2 uker til jeg kommer hjem til jul!!!

1 kommentar:

Siv sa...

Vil ikke si jeg var den rette til å spørre om akkurat det...jeg er ikke noe flink til det. Men om jeg MÅ så setter jeg meg ned med en flaske farris og en boks snus og skriver ned alle overskiftene jeg skal ha med og diverse underpunkter, da er det mye lettere å bare skrive i vei etterpå.
I tillegg har jeg også prøvd diverse belønnings strategier som når du er ferdig med denne oppgaven kan du kjøpe deg... eller hvis du skriver til klokka da og da kan du dra og besøke...eller trene på...
akkurat nå for tiden går det mest i hvis du skriver ferdig dette kan du drømme deg bort i valpeutstyr på internett...
Men som sagt, jeg er ikke den rette å spør. Imidlertidig skal jeg lage en kake og vin kveld for deg når du kommer hjem uansett om du er ferdig med oppgaven eller ikke :D