14.01.2008

Godt Nytt År!

Så var vi igang igjen da, jeg gleder meg til dette året. Mye som skal skje, og jeg har ingen aning om hva. Det vet en vel egentlig aldri, men i år har jeg ikke noen ferdiglagte planer eller rammer å forholde meg til en gang. Litt skummelt og litt spennende. Nå skal jeg bare nyte den siste innspurten på skolen, selv om det blir mye hard jobbing, før jeg til sommern vet verken hvor jeg vil være eller hva jeg vil gjøre. Men jeg vet det kommer en løsning, og venter i spenning. Jeg kom akkurat tilbake til Edinburgh ikveld, og er allerede i full sving! Eller rettere sagt, jeg har satt opp tempoet til heftige flamenco rytmer. Hadde min første danseklasse idag, det føltes bra, selv om jeg helst vil bli proff etter en time. Glemmer noen ganger at ting tar lenger tid enn det jeg har planlagt. Vel, må få pakka ut av kofferten, og så er det tilbake på tegnebenken i morra!

1 kommentar:

Siv sa...

he he, kjenner igjen det med å ville være proff gjerne før man har begynt :)
Syns du er flink som prøver ut så mye nytt!