31.01.2008

Haisann!





Idag har det sludda og blåst iskald vind- og hva gjør Kristin da? Jo, da drar jeg til sjøen hvor det blåser aller mest- for å sjekke ut haier! Ok da, så var de faktisk inne. Jeg dro til Deep Sea World for å tegne og observere pirajaer, kattefisk, nemoer og andre fiskedyr. Der var det bl.a en tunnel med glassvegger der det svømte svære fisk og altså haier ved siden av og over hodene våres- det var stilig! Men disse haiøynene, de ser helt tomme og følelsesløse ut, du føler deg egentlig ikke trygg til tross for glassveggen.
Etter å ha ventet på toget tilbake til byen i sluddstorm trodde jeg det skulle bli godt å komme hjem, men idag er det så kaldt på rommet mitt at jeg sitter her og puster ut frostrøyk. Og folk tror det er kaldt i Norge? Der har vi iallfall varme hus!

3 kommentarer:

Siv sa...

stakkars deg som har det kaldt inne, det er ingentimg som er verre enn å fryse! Jeg får sende ned noen oppskrifter på ullsoker eller luer, det høres ut som du trenger det :)

Julie sa...

Det der var nesten litt skummelt.... ;) også må jeg le litt... hihi siv du er jo den rette til å dele sokke oppskrifter *knis* men jeg kan sende deg garn og pinner ! :)

Samurr sa...

Interestinghtr post
.