28.03.2008

Hvor ble det av våren?

Nok et bilde av hesten min.. Har blitt skikkelig forkjøla, sikkert fordi jeg skrøyt av at jeg hadde sluppet vinterinfluensaen i år! Så de siste dagene har jeg for det meste holdt meg på sofaen, og begynner derfor å bli innmari rastløs. Når en ikke orker gjøre så mye blir det fort mye pc-underholdning, og slik begynte jeg å sortere og se igjennom gamle bilder. Her kommer en liten hilsen til Siv og Ida Anine, uten de ville ikke Arendals (vel, iallfall mitt) uteliv vært det samme! Å, nå lengter jeg bare enda mer etter sommervarmen og de lange lyse kveldene, å kunne sitte ute på verandaen med en pjolter og gode venner... Vi nærmer oss sakte, men sikkert!


1 kommentar:

Siv sa...

ÅÅÅ, jeg husker!
Jeg og Ida skal ut ikveld, men det blir ikke det samme uten deg :)
Bra du kommer hjem til sommeren!
Fiiine bilder