25.03.2008

Pølsespising på puben og full gallopp





Selv om det ikke snør i Skottland, mens det er snøkaos både i England og Norge, vil ikke vintern helt gi slipp her heller. Og med vegger av stein og trekkfulle gamle vinduer får en mest lyst til å beholde lua på inne også. Påska var igrunn som alle andre dager, bortsett fra at skolen var stengt og jeg spiste pølse og brød (medbrakt) på pub-mangla bare kvikklønsjen! Vært ute på noen deilige rideturer, det er så herlig å komme opp i stallen, lyset og lufta der oppe er annerledes og får meg til å smile! Jeg har tatt litt tegnefri også da i påska, og sliter litt med å komme igang igjen. Jeg skylder på kulda..


1 kommentar:

Julie sa...

Hadde vært utrolig kos å treffe hesten din! Jeg hadde en ride avtale i påsken, men den ble desverre avlyst. Er såååå lenge siden sist jeg rei! Heilt håpløst hvor utrolig liten tid man har når man plutselig er blitt voksen....

Og hobby gruppe skal bli!! om jeg får det som jeg vil, så flytter jeg butikken min opp på garage loftet når den er klar... da blir det plass til en liten hobby krok også! Så da blir det kjempe topp med treff! ;)