08.02.2011

Chocolate and love...

...on a Tuesday!IMG_5535copy IMG_5529

Today was great.. Had a long breakfast, worked, went to yoga, found some treasures in a secondhand shop and visited my dear friend who runs Studio Blomst where I couldn’t resist this beautiful branch of Magnolia and a more than delicious chocolate (with love)!!

And to finish it all I went to a very funny seminar by Laurie Rosenworld (who came all the way from New York!). Amongst the things I learned was that you can draw eyeballs on anything and it works:)

Brilliant.

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Hortes ut som min versjon av en perfekt dag.

Skulle paa morgenyoga i dag, men er saa forkjolet at jeg ikke orker...

Gleder meg til aa hore mer fra foredraget. Hadde veldig lyst aa gaa men har jo meldt meg inn i politikken aa maate paa nominasjonsmote.

Hva jobber du med for tiden?

Miss Talseth sa...

Hei Kathrine!

Det var absolutt en perfekt dag;)
Kjipern at du har blitt forkjøla! Håper det bedrer seg raskt, så vi kan treffes snart.

Jeg jobber med disse IRIS illustrasjonene pluss litt andre småting (på den evinnelige "to do-lista";) for tida. Har et portrett å begynne på også som jeg har utsatt litt for lenge..

Du'a? Gøy med politikk? ;)