27.02.2011

Memorat x 2:

memoratIMG_5802

I had such a great time today when my good friend Gjertrud Marie invited me along to check out this exhibition by Aud Bækkelund and Birgit Eide at Bryne Mølle. We were absolutely charmed by the religious birds, funny ideas and the original use of everyday objects. Gjertrud Marie, who is an artistic florist (in my words), was studying the techniques and materials used in the works, while I was fascinated by the illustrative look of the objects. And all the great shadows.. They were like drawings of their own:)

 

Aud Bækkelund:

IMG_5859IMG_5864IMG_5865IMG_5808Untitled-1IMG_5889

Birgit Eide:

fugletroIMG_5824IMG_5839 IMG_5843IMG_5853 IMG_5857IMG_5855

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Kult, må nok ta meg en tur innom her, ja.

Allis i Eventyrland sa...

Jeg fikk tegningen i dag, og den er jo så fiiiiin! :D Tusen takk! Du er dyktig :)

Gunvor Rasmussen sa...

Knall! jeg drar alene og kjenner ingen som skal på grilldagene så sendte ut en liten melding i tilfelle det var noen andre illustratørbloggere som skulle avgårde og:) er det deg på bildet i denne posten sånn at jeg vet hvem jeg skal vinke til?:)