08.09.2011

my studio

IMG_8030

radio IMG_8068

elefant IMG_8037 IMG_8040   IMG_8071

I love my studio.

I love having a studio. I’ve been here since April but it still feels like I just moved in. Apart from the fact that there’s a lot more stuff on the wall by now.. It feels good to have my own space, a retreat outside of home, somewhere I can create and make a good mess if I want to. Surrounded by inspiration and a good colleague. I feel lucky:)

PS: Forgot to say my website is up and running again. Plus I’ve signed up for this cool sketchbook project - more about it later! I strongly recommend you check this out if you like to draw;)

4 kommentarer:

Anna sa...

Eg ventar berre på skisse boka i posten no så er eg i gang med å skissa.
Gledar meg!
Fint med eige studio.
Og fint studio du har:)

Miss Talseth sa...

Hei Anna, så kult at du og er med! Jeg venter også på skisseboka, og gleder meg skikkelig til å sette igang:) Hva slags tema valgte du? Jeg falt for "a path through the trees"...

Anna sa...

Eg fekk nett boka i posten! Juhu!
Eg har: In ten minutes.
Veldig fint tema du hadde. Det var jo så mangen bra:)
Valgest kvaler!
Det er jo ei skissebok, men eg må inrømma at eg har ein liten plan om kva eg vil:) At det ikkje vert HEILT på sparker, men nesten:)
Ha ein fantastisk dag!

Miss Talseth sa...

Stilig. Jeg sleit litt med å velge jeg og, men har lenge hatt lyst til å jobbe med trær som tema;) Gleder meg, også til å se hva du finner på.

God helg til deg!