04.12.2011

waiting for christmas

kongle
IMG_8880
IMG_8885
IMG_8884
Christmas is 'tre nøtter til Askepott og nellikmandarin' (don’t know how to translate this tradition!).. Tile with butterfly by Stine Rommetveit.

IMG_8888 
Today has been about chilling on the couch, listening to good music and browsing the web for inspiration and ideas for Christmas gifts. After staying up until early morning, dancing and having fun at a Christmas party last night, I think this was the best way to spend a Sunday.

9316733-origpic-641cc9
9313260-origpic-6b4b48
I wouldn’t mind finding one of these under the tree.. The coloured ‘Splash’ pillow from Fine little day makes me smile:)

MHW_300dpicover 
And this book looks like a dream. Both in words and photos. Photographer Pia Jane Bijkerk creates a very beautiful atmosphere in her pictures, just look at these....

bushyplace1

Thanks for good friends and an easy Sunday.

1 kommentar:

Gunvor Rasmussen sa...

Hei:) jeg fikk en vandrehistorie av mola mo, og lurte på om du har tid å ta imot stafettpinnen? Det er jo hektiske tider;) jeg skrev to setninger på den, mye det første som falt meg inn faktisk. Her er lenken til han som begynte historien for fire-fem ledd siden. http://pappablogg.blogspot.com/2011/10/hoggormen-gorm-en-vandrehistorie.html?showComment=1323188017366#c1163081290795877771
Jeg blir vanligvis ikke med på vandreting, men dette var ganske kjapt og greit og moro å gjøre. Og så var det så fineillustrasjoner til. Jeg har ikke illustrert, men det kan man godt gjøre hvis man vil:) gi en lyd om du har tid eller ikke:)